keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Yökkäri

Olin kuuntelemassa keskustelua, jossa Roslund & Hellström kertoivat uusimmasta rikosromaanistaan ja juttelivat sitten kahden asiantuntijan kanssa nuorisorikollisuudesta. Huomasin välillä istuvani jotakuinkin suu auki, koska olin niin keskittynyt ja kiinnostunut, mutta tapahtuma loppui liian nopeasti eikä puheenvuoroja annettu tarpeeksi tasapuolisesti kaikille. Aivan loistokasta kuitenkin, että vastaavia tilaisuuksia ylipäätään järjestetään. JA - nyt seuraa järkyttävä paljastus - en ollut ennen tätä päivää kuullutkaan tästä ruotsalaisesta dekkarikirjailijakaksikosta! Aivan hullua, ottaen huomioon graduni aiheen (ruotsalainen rikoskirjallisuus). Todella häpeällistä, mutta ainakin mulla on edessäni mielekäs lukukokemus.


Mielestäni tämä mummin mulle pari vuotta sitten jouluna lahjoittama yöpuku on coolein ikinä. Kukkasilla ei voi mennä vikaan, eikä pitsireunuksilla, eiku...

En voi uskoa, että huomenna on taas vapaapäivä. Mitä mä teen kaikella tällä tyhjällä ajalla? No tietysti menen päiväleffaan kaverin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä kuuluu?