maanantai 30. syyskuuta 2013

Syys





 Photoshootit siskon kanssa ovat aina yhtä mielekkäitä. Tarkoitus oli demonstroida, kuinka kylmäksi tuleva venematka tulisi osoittautumaan, mutta lopputulos oli yhtä epäonnistuneiden kuvien tulvaa. Yllä olevassa mun piti ottaa rehvakas jou-asento, joka ei mennyt aivan kuten piti. Taisimme kikattaa enemmän kuin kenenkään ulkopuolisen kärsivällisyys olisi kestänyt.

Jäädyin ytimiäni myöten tehokkaasta kerrospukeutumisesta huolimatta, mutta vuoden viimeinen veneily oli silti vallan mieluisa kokemus. Olen innostunut merelle matkaamisesta tänä vuonna aivan eri tasolla kuin aiemmin, jolloin veneelle lähteminen on ollut luokkaa "ihan kiva". Tänä kesänä yritin raivata tilaa viikonlopuille joka kerta isän järkätessä veneretkiä, ja olin useammin kiinnostunut maisemien tiirailemisesta kuin uskollisesti mukana kulkevasta kirjasta/lehdestä. Ehkä tämä on jollekin itsestäänselvyys, mutta mä olin aidosti kummastunut käytöksestäni.

Tänään on taas ollut niin rattoisa työvuoro, että meinasin hymyillä hullun elkein yksikseni katuja tarpoessani. Kyllä nämä respasta respaan kulkemiset voittavat ylivoimaisesti yhdessä ja samassa kopissa homehtumisen...



... varsinkin kun työpäivän lomaan jää aikaa kahvittelulle ja ohikulkijoiden vakoilulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä kuuluu?